escudo

Oly' rövid az élet, ne hagyjuk hogy elfusson mellettünk! Ha csak velem osztanád meg, és mert kíváncsi vagyok a véleményedre: escudo@velvet.hu Ajánlott böngésző: Internet Explorer (7)

Ti mondtátok

  • gyöngyvirág: :D már nagyon vártam, hogy újra írj köszönöm :D olyan jó olvasni, te írásra termetté... (2010.03.20. 16:28) Kis izé a fülben
  • egyfiúaházból: Miután leült, egymásra néztünk. Oda hajoltam hozzá és a fülébe súgtam, hogy.... (2010.01.19. 20:15) Folytatósdi
  • escudo: @fridi: Kicsit kínosan éreztem magam, de szépen, jólnevelten kezdtem válaszolgatni a feltett kérdésekr... (2010.01.19. 11:14) Folytatósdi

Ezt tudom nyújtani

barátság (9) dalszöveg (12) érzések (65) gondolatébresztő (73) gondolatok (75) gyermek (1) idézet (7) kapcsolatok (54) könyv (3) kowalsky (2) munka (2) (1) önismeret (2) politika (1) szerelem (41) szeretet (32) szex (21) (2) vágy (42) vers (2) zene (9)

Mai névnap

"Idézlek idézettel idézet"

Linkek

IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Telelő tavasz

2008.03.26. 18:18 escudo

 

Mit is mondjak? Hosszú ideje nem írtam ide, sem magamnak, sem Nektek. Szidtam is magam, mert egyszerűen egy épkézláb gondolatom nem volt az elmúlt időszakban, ami nem a munkával volt kapcsolatos.
Nem megy mostanában az írás, inkább a sírás, a rímeket pedig néha még mindig faragom, pedig már rég nem írok verseket. Már napok óta Kowalskyt hallgatok, amit először azt hittem a gitár őrületes hangja miatt imádok, aztán rájöttem, hogy a szövegeiben is van elég sok ráció.
"Nem nyílnak a szárnyak, és nem ragyognak a glóriák
Az angyalok máshol laknak, de minek mondjam, Te úgyis mindent látsz
Most is ugyanaz vagyok, nincs csel, ezek nyílt lapok
Nyitott könyv az egész életem, bár csalni is jól tudok
Szívemben az otthonom és csak keverem a paklit a színpadon
Mint egy rulettkerék, ami meg nem áll és csak forog az asztalon."

 

Rengeteg érzés kavarog bennem, új szerelmek a láthatáron, félelem a jövőtől, kellemes emlékek a múltból.
Hideg tavasz van, ezért még nem tudunk kiülni a lelkünk szélére, lábat lógatva, és nem tudunk gyönyörködni a tavak hullámzó gyöngyeiben. Legalábbis, hidegben még nem olyan jó érzés.
Elteltek a Húsvéti Kellemes Ünnepek, de egyre inkább úgy tűnik, hogy az emberek már nem nagyon hatódnak meg a Húsvéttól. Lehet, hogy a hideg miatt maradtak sokan otthon, és csak kevés embert lehetett látni, azon a bizonyos locsolkodós hétfőn.
Számotokra mit jelent a Húsvét?
Számomra elsősorban azt, hogy együtt van a Család. Olyan ez valahol, mint egy Kiskarácsony, csak máshogy hívják. Mára ennyi, még nem érzem azt, hogy tudnék újra írni, ezért most egy kicsit csend van, de a Kowalsky rendületlenül énekel.

Szólj hozzá!

Címkék: gondolatok gondolatébresztő érzések kowalsky

A bejegyzés trackback címe:

https://escudo.blog.hu/api/trackback/id/tr24397919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása