escudo

Oly' rövid az élet, ne hagyjuk hogy elfusson mellettünk! Ha csak velem osztanád meg, és mert kíváncsi vagyok a véleményedre: escudo@velvet.hu Ajánlott böngésző: Internet Explorer (7)

Ti mondtátok

  • gyöngyvirág: :D már nagyon vártam, hogy újra írj köszönöm :D olyan jó olvasni, te írásra termetté... (2010.03.20. 16:28) Kis izé a fülben
  • egyfiúaházból: Miután leült, egymásra néztünk. Oda hajoltam hozzá és a fülébe súgtam, hogy.... (2010.01.19. 20:15) Folytatósdi
  • escudo: @fridi: Kicsit kínosan éreztem magam, de szépen, jólnevelten kezdtem válaszolgatni a feltett kérdésekr... (2010.01.19. 11:14) Folytatósdi

Ezt tudom nyújtani

barátság (9) dalszöveg (12) érzések (65) gondolatébresztő (73) gondolatok (75) gyermek (1) idézet (7) kapcsolatok (54) könyv (3) kowalsky (2) munka (2) (1) önismeret (2) politika (1) szerelem (41) szeretet (32) szex (21) (2) vágy (42) vers (2) zene (9)

Mai névnap

"Idézlek idézettel idézet"

Linkek

IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Dallamok a szépség szimfóniájából

2008.10.19. 14:43 escudo

 

Amikor megláttam a kozmetikusomnál, azonnal magamhoz kellett vennem. Várakoztam, és felettébb módon egyáltalán nem zavart, mint máskor általában. Kinyitottam, és elkezdtem olvasgatni. A szépség szimfóniáját hallottam immár, ahogy a betűk táncoltak a szemeim előtt, és az olvasás varázslatos pár percet komponált számomra. Immár biztos voltam abban, hogy ez a könyv kell nekem. Sajnos mindennek ára van, ennek a könyvnek kifejezetten magas, így kiderítettem, hogy kapható a rövidített változata is, ami számomra megfizethetővé vált. Végül nem kellett megvennem, mert névnapomra megkaptam a kolléganőimtől, és csodás ajándékként még nagyobb értéket képvisel a szememben.

A Dal: Bing Crosby & Grace Kelly - True Love.

Íme néhány dallam:

"A gyönyörű - a testin túli finom rezgésnél kezdődik.

A gyönyörű - a lelki összekapcsolódás képességéből fakad.

Az anya akkor adja a legértékesebb útravalót lányának, ha úgy szereti annak édesapját, ahogyan Lev Tolsztoy írja: "A szép szeretet abban áll, hogy magának az érzésnek és megnyilatkozásának a szépségét szeretjük."

A szeretet zsákutcája, ha valaki arra vágyik, hogy őt szeressék. Ez biztosan magányhoz vezet. Ugyanilyen tévút, ha bárki azért tesz környezete kedvére, hogy így csikarjon ki szeretetet a maga irányába.

Az önfeláldozás nem a személyiség, hanem az önzés feláldozása.

A valódi szeretet az, amikor az ember azért szeret, mert szeretni neki jó. Az okoz boldogságot, hogy társa boldog, és azért hoz áldozatot, mert belső késztetést érez rá.

A színvonalas férfiért való önfeláldozás az, ami a nőt gyönyörűvé varázsolja.

Nő valódi szerelmet csak a szellemileg nála megvalósultabb, ám nemi szerepbeli fejlettségét tekintve vele azonos szintű férfi iránt érezhet."

Kamaszkorom színészei - csattant fel mosolyban az öregúr, ahogy a könyvem lapozgatta. Mesébe kezdett volna talán, s tette is, közben meghatott pillantásokat vetett a képekre. Ó, hiszen ez Audrey Hepburn - mondta - úgy szerettem. Az Ön szülei bizonyára még meg sem születtek ekkor. Édesapám '56-ban született - mondtam. Óó, akkor mi már javában benne voltunk a háborúban. - emlékezett ismét. Gyönyörű ez a könyv - megjegyezte, majd azzal visszadta. Megköszöntem, és mosolyogva olvastam tovább.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: zene könyv szerelem idézet gondolatok vágy szeretet gondolatébresztő érzések kapcsolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://escudo.blog.hu/api/trackback/id/tr63721506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása