escudo

Oly' rövid az élet, ne hagyjuk hogy elfusson mellettünk! Ha csak velem osztanád meg, és mert kíváncsi vagyok a véleményedre: escudo@velvet.hu Ajánlott böngésző: Internet Explorer (7)

Ti mondtátok

  • gyöngyvirág: :D már nagyon vártam, hogy újra írj köszönöm :D olyan jó olvasni, te írásra termetté... (2010.03.20. 16:28) Kis izé a fülben
  • egyfiúaházból: Miután leült, egymásra néztünk. Oda hajoltam hozzá és a fülébe súgtam, hogy.... (2010.01.19. 20:15) Folytatósdi
  • escudo: @fridi: Kicsit kínosan éreztem magam, de szépen, jólnevelten kezdtem válaszolgatni a feltett kérdésekr... (2010.01.19. 11:14) Folytatósdi

Ezt tudom nyújtani

barátság (9) dalszöveg (12) érzések (65) gondolatébresztő (73) gondolatok (75) gyermek (1) idézet (7) kapcsolatok (54) könyv (3) kowalsky (2) munka (2) (1) önismeret (2) politika (1) szerelem (41) szeretet (32) szex (21) (2) vágy (42) vers (2) zene (9)

Mai névnap

"Idézlek idézettel idézet"

Linkek

IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Jajj, mi van velem???!!!

2008.05.26. 20:16 escudo


- Én mondtam, hogy hagyd ott a Hivatalt. Te teljesen besavanyodtál! - mondta. Ééén? Most kezd kinyílni a csipám. Csak... nem tudom, hogy mi van velem?! Értem ezalatt azt, hogy az utóbbi időben a rengeteg támadás, megaláztatás ami ért, a munkahelyen, vagy itthon, vagy bárhol, kemény páncéllá nőtte ki magát, és már lassan-lassan az ellen is támadok, aki az ég világon nem ártott ellenem semmit, de én mégis azt gondolom, hogy igen. Rosszindulatú lettem, naaaa. És ez nagyon nem én vagyok, vagyis, most úgy érzem, hogy átestem a ló túloldalára, és nagyon nem szeretnék ott maradni. Ez nem járja így. Egy jóindulatú, kedves kiscsajnak gondolnak, közben pedig egyáltalán nem vagyok az. Számító, önző kis dögnek érzem most magam.


Este 18 óra. Állok a Hivatal kijáratánál. A munkatársaim zöme is lépdel kifelé. Ők azok, akik sohasem túlóráznak, és napközben sem szakadnak meg.
- Hát te? Ilyen korán... mész haza? Nem kell éjszakázni? - kérdezi az egyik.
Talán baj, talán felháborító, hogy egyszer én is időben hazamegyek? Utólag felháborított a dolog, akkor nem is fogtam fel.
- Belőled kinézem pedig, hogy maradsz - mondja.
- Isten ments. Eleget vagyok itt. - mondom. Ez hülyének néz. Ez azt hiszi önszántából túlórázom? Lehet cserélni. PPPPFFFFFF

- - -

A barátság téma az, ami az utóbbi napokban foglalkoztat, csak nem tudom igazából hogyan fogalmazzam meg ami bennem van. Rosszul esnek dolgok, és hiányoznak régi dolgok. Lehet, hogy az "idealista írónő" túlidealizálta a barátság fogalmát is? Megeshet. Nagyon nem szeretném, ha ez így lenne. Egy barátság, az barátság. Hogy mitől az? Esküszöm, hogy most nem menne, ha meg kellene fogalmaznom. Hogy mitől nem az? Az már jobban menne. És mikor van az, hogy "Múlik"? Nektek mi a véleményetek?

3 komment

Címkék: barátság gondolatok szeretet gondolatébresztő érzések kapcsolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://escudo.blog.hu/api/trackback/id/tr83489170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyöngyvirág 2008.05.27. 17:21:24

Sweety! A barátság fogalmán én is tűnődtem a napokban, és számomra is egyre nehezebbé vált megfogalmazni. De azt hiszem az az egy biztos: szinte mindennél többet ér! Én a barátomnak tartalak, és soha nem akarlak elveszíteni.......

Kriszta 2008.05.27. 18:51:06

szép dolog a barátság,de sajnos én annyit csalódtam,csalódom egyfolytában,hogy nem nagyon értem a barátság fogalmát.
Sajnos telnek az évek és állandóan csalódom és vizsgázok naivitásból.
kívánom hogy másoknak sikerüljön és olyan barátságokat kíánok mint a tvben van.Remélem nektek összejön.

Kriszta 2008.05.27. 18:59:10

A másik ami most eszembe jutott a barátságról az amit nemrég hallottam a tv-ben.Az a 3 fiu akik jó barátok voltak és csak azért mert megromlott a viszonyuk megölték az egyik barátjukat.miért?ez a barátság? ha megharagszunk a másikra miért kell megölni?megölhetné egymást a fél világ,ha ezen mulna..........
Lehet,hogy rosszul választ az ember barátokat????

süti beállítások módosítása