escudo

Oly' rövid az élet, ne hagyjuk hogy elfusson mellettünk! Ha csak velem osztanád meg, és mert kíváncsi vagyok a véleményedre: escudo@velvet.hu Ajánlott böngésző: Internet Explorer (7)

Ti mondtátok

  • gyöngyvirág: :D már nagyon vártam, hogy újra írj köszönöm :D olyan jó olvasni, te írásra termetté... (2010.03.20. 16:28) Kis izé a fülben
  • egyfiúaházból: Miután leült, egymásra néztünk. Oda hajoltam hozzá és a fülébe súgtam, hogy.... (2010.01.19. 20:15) Folytatósdi
  • escudo: @fridi: Kicsit kínosan éreztem magam, de szépen, jólnevelten kezdtem válaszolgatni a feltett kérdésekr... (2010.01.19. 11:14) Folytatósdi

Ezt tudom nyújtani

barátság (9) dalszöveg (12) érzések (65) gondolatébresztő (73) gondolatok (75) gyermek (1) idézet (7) kapcsolatok (54) könyv (3) kowalsky (2) munka (2) (1) önismeret (2) politika (1) szerelem (41) szeretet (32) szex (21) (2) vágy (42) vers (2) zene (9)

Mai névnap

"Idézlek idézettel idézet"

Linkek

IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A mosoly már rendelhető az interneten!

2008.11.05. 18:47 escudo

Szeretnék rendelni egy kiló mosolyt, meg 25 deka jókedvet. Jah, a boldogságból meg egy tucatot. Miiiiii???? Hogy el kell menni érte? Ez nem  volt benne a hirdetésben! Kiszállítást nem vállalnak?

Ti nem érzitek úgy, hogy a hétköznapok, a hetek csak féktelen robotolásból, rohanásból állnak? Vannak órák, percek, amikor a mobilt legszívesebben lehúznád a wc-n, az internetet kiszakítanád a falból, hogy ne érjen el senki. A másik pillanatban pedig azt nézed, hogy miért nem hív már, mikor kapsz már e-mailt? Közszemlére vagy téve a modern világ által. Önként választod, és önhibádon kívül is magával ragad ez a személytelen világ. Már nem megyünk el képeslapot venni szeretetteinknek, vagy legalábbis nagyon ritkán. Inkább küldünk egy smst, egy e-mailt, egy e-képeslapot. Értékes, értékes, jelent persze az is valamit, sokat, csak nincs mögötte "áldozat", cselekvés, alázat. Csak dob valaki egy smst a másiknak, gyorsabb, egyszerűbb, könnyebb, esetleg fájdalommentesebb. Idővel persze lehet, hogy már az lesz az értékesebb, mert megjelennek a "piacon" újabbnál újabb lehetőségek arra, hogy minél kevesebbet kommunikáljunk személyesen, és minél kevesebbet áldozzunk az ajándékozás, a szeretet?, tisztelet? oltárán. Elképzelhető, hogy a karácsonyi ajándékokat majd interneten fogják megrendelni az emberek, aztán interneten elszállítattják, mert ollllyan sok a dolguk, nincs idejük. Brrrrrr.... Szörnyű látomás. (:

 A Dal: Nayo - African Girl. (katt a dalra!)

Akartam írni egy érzésről, egy gondolatról, ami nemrégiben esett meg ismét, és aminek már folyamata van.  Egy kollegám nemrégiben távozott a munkahelyünkről, és alkalmam nyílt vele beszélgetni hosszabban, mielőtt elment. Örültem, mert sikerült tisztázni néhány dolgot, ami a múltban félreértést okozott. Régóta érzem már, hogy nekem is kiáll a rudam onnan, írtam már erről korábban. Csak még nincs itt az ideje, hogy lépjek.

Valaki nagyon hiányzik, akit nagyon közel éreztem magamhoz, és otthagyta ezt a munkát. Sohasem gondoltam volna, hogy ő elmegy. Egy lelkiismeretes, szorgalmas ember, aki bármi is történik, teszi a dolgát. Persze azért a humánus beállítottságódása , harmónikus természete miatt lehetett volna sejteni, hogy minden egyes rúgás útrakelésre késztette. Rossz érzés volt, nah. Nagyon megszerettem, és sajnálom, hogy elment. Néha még ma is betekintek a folyosóra, ahová mindig fény szivárgott ki, már estefelé, amikor ő még mindig dolgozott. A szobája már teljesen megváltozott, emléke már csak szívünkben él tovább. Remélem még találkozunk ebben az életben.

Ha egyszer úgy döntök, hogy felállok, nem akarok nagyon búcsúzni. Megszakadna a szívem azokért akiket szeretek, és nem tudnám elviselni a kétszínű jókívánságokat, az álszent mosolyokat.

Mindenesetre, most még maradok, kitartok a valamiért, kitartok a semmiért, aztán majd az élet (sors?) hozza hogy hová kell tovább állnom. A feladatot pedig azt hiszem már elkezdtem teljesíteni.

Szólj hozzá!

Címkék: munka gondolatok szeretet gondolatébresztő érzések kapcsolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://escudo.blog.hu/api/trackback/id/tr3752611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása