escudo

Oly' rövid az élet, ne hagyjuk hogy elfusson mellettünk! Ha csak velem osztanád meg, és mert kíváncsi vagyok a véleményedre: escudo@velvet.hu Ajánlott böngésző: Internet Explorer (7)

Ti mondtátok

  • gyöngyvirág: :D már nagyon vártam, hogy újra írj köszönöm :D olyan jó olvasni, te írásra termetté... (2010.03.20. 16:28) Kis izé a fülben
  • egyfiúaházból: Miután leült, egymásra néztünk. Oda hajoltam hozzá és a fülébe súgtam, hogy.... (2010.01.19. 20:15) Folytatósdi
  • escudo: @fridi: Kicsit kínosan éreztem magam, de szépen, jólnevelten kezdtem válaszolgatni a feltett kérdésekr... (2010.01.19. 11:14) Folytatósdi

Ezt tudom nyújtani

barátság (9) dalszöveg (12) érzések (65) gondolatébresztő (73) gondolatok (75) gyermek (1) idézet (7) kapcsolatok (54) könyv (3) kowalsky (2) munka (2) (1) önismeret (2) politika (1) szerelem (41) szeretet (32) szex (21) (2) vágy (42) vers (2) zene (9)

Mai névnap

"Idézlek idézettel idézet"

Linkek

IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A Barátság és Mi

2008.08.24. 14:29 escudo

Még jó (?), hogy olvasok blogokat. Meglepve olvastam egy lány vallomását az egyetlen, legjobb barátnőjéről. Elborzadtam. Egy bizonyosan reális képet festett le róla, de abban a leírásban egy pozitívum sem volt megtalálható. Kérdem én, ha valakiről csak negatívumokat tudunk felsorolni, azt szeretjük? Vagy talán ebben áll a feltétel nélküli szeretet, hogy valakit nagyon rossznak látunk, mégis szeretjük? Azt azért nem hiszem.

Aztán az fogalmazódott meg bennem, hogy szerencsésnek érzem magam. Mert van két barátom. Még akkor is, ha néha talán nem értjük, mi tart még össze bennünket, mikor haragszunk egymásra, mikor minden a barátságunk elé kerül, és talán úgy érezzük, érdektelenné válunk egymás iránt, akkor is ott vagyunk, újra és újra felbukkanunk, egymásnak, egymásért.

Mostanában ritkán gondolkodtam a "barátság dolgon", a hármunk barátságáról, ami nem is baj, hiszen nem kell mindig ezen gondolkodni. De néha talán nem árt. Nem elég azonban, ha én merengek ezen, ezért megkérdeztem őket, mint jelent számukra a barátságunk. Mindketten azonnal válaszoltak, és első kérdésük az volt: Valami baj van? (: Nem, ugyan, csak olvastam valamit, elgondolkodtatott.

Egyikük annyit mondott, nagyon fontos számára a barátságunk, és erőt ad számára. Másikuk azt felelte, a barátság azt jelenti, hogy szeretünk valakit akivel megoszhatjuk egymás örömét-bánatát. Együtt örülhetünk-sírhatunk. És számíthatunk a másik segítségére támogatására.

A Dal: Máté Péter - Azért vannak a jó barátok.

Hogy mi a barátság? Olyan fontos erre választ adni?

Amikor kölcsönös szimpátiából felépül egy kapcsolat, kialakul a bizalom, tiszteletben tartjátok egymás elveit, értékeit, segítitek egymást, vagy csak egyszerűen együtt vagytok, és tudtok beszélgetni. Azután pedig csak azt veszitek észre, hogy már félszavakból is, és elég egy tekintet, olykor nem kellenek szavak. Nem kell gondolkodni, hogy ugyan megbízhatok-e benne? És folyton fejlődik a kapcsolat, immáron 8 éve.

Szakad az eső.

Szólj hozzá!

Címkék: barátság gondolatok szeretet gondolatébresztő érzések kapcsolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://escudo.blog.hu/api/trackback/id/tr6630421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása