Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

escudo

Oly' rövid az élet, ne hagyjuk hogy elfusson mellettünk! Ha csak velem osztanád meg, és mert kíváncsi vagyok a véleményedre: escudo@velvet.hu Ajánlott böngésző: Internet Explorer (7)

Ti mondtátok

  • gyöngyvirág: :D már nagyon vártam, hogy újra írj köszönöm :D olyan jó olvasni, te írásra termetté... (2010.03.20. 16:28) Kis izé a fülben
  • egyfiúaházból: Miután leült, egymásra néztünk. Oda hajoltam hozzá és a fülébe súgtam, hogy.... (2010.01.19. 20:15) Folytatósdi
  • escudo: @fridi: Kicsit kínosan éreztem magam, de szépen, jólnevelten kezdtem válaszolgatni a feltett kérdésekr... (2010.01.19. 11:14) Folytatósdi

Ezt tudom nyújtani

barátság (9) dalszöveg (12) érzések (65) gondolatébresztő (73) gondolatok (75) gyermek (1) idézet (7) kapcsolatok (54) könyv (3) kowalsky (2) munka (2) (1) önismeret (2) politika (1) szerelem (41) szeretet (32) szex (21) (2) vágy (42) vers (2) zene (9)

Mai névnap

"Idézlek idézettel idézet"

Linkek

IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Sehol sem talállak

2008.05.21. 18:20 escudo

 

Rengeteg ismerősömtől hallom, kitől irigykedve, szemrehányásként, kitől büszkén, hogy - ugyan, neked csak a kisujjadat kell mozdítanod, és máris a lábad előtt hever bármelyik férfi, akit akarsz. Lehet, hogy félreismernek emberek. Lehet, hogy még a legjobb barátnőim is, akik a világon szinte mindent tudnak rólam. Szinte mindent. Rengetegen mondják nekem, hogy önbizalommal telinek látszom, határozott egyéniség vagyok, aki tudja mit akar. Független, szabad, és elérhetetlen. Igazából azonban nem vagyok ilyen. "Könnyebb szerepet játszani", eljátszani, hogy van önbizalmam, közben pedig állandó harcban állok önmagammal, hogy megfeleljek. Magamnak is. Ismerem magam. De még nem eléggé. Úgy gondolom, hogy egy örök élet is kevés ahhoz, hogy megismerjük magunkat, megismerjük a szeretteinket, és egy örök élet kell ahhoz, hogy az állandó változást magunkban, és kedveseinkben követni tudjuk. - Nem az vagy, akibe beleszerettem - mondják sokan. Megváltozott, más. Az igazi szerelem abban áll, ha az ember egész lényét szeretjük, és ha változik, a változással együtt szeretjük. Imádjuk. Addig szerelem.

Hogy miért küzdök önbizalomhiánnyal? Igen egyszerű a magyarázat. Hiszem, hogy minden lelki eredetű probléma a gyerekkora vezethető vissza. Ebbe most mélyebben nem mennék bele. Talán egyszer.

- - -

Úgy szeretném megváltoztatni a világot, szabályozni a születéseket. Szabályozni azért, hogy egy 10 perces felelőtlen szexnek ne legyen eredménye egy boldogtalan ember. Szabályozni azért, hogy a fiatal, éretlen lányok, ne vállaljanak gyereket mindenféle hóbortból, és hiszem azt is, hogy egy nőnek meg kell érnie az anyaságra. Csak úgy tud megadni mindent a gyermeknek, legfőképpen teljes valóját, ha felkészült, ha ismeri önmagát, és képesnek érzi rá magát, hogy magán és a kedvesén kívül mást helyezzen előtérbe. Egy új életet. Egy új életet, akit utána nem lehet lecserélni, ha megunjuk. Nem lehet félretenni, ha már fáj fejünk az ordítástól. Szerintem csak úgy érdemes vállalni, ha tiszta szívvel, teljes valónkkal neveljük a gyermeket. Mert, nem mindegy, hogy milyen élete lesz.

- Fejbeváglak, ha nem fogod be! - mondja egy anya a fiának. A hivatal előtt állok, meghallom. Majd besétál, segélyt igényel. Dolgozni nem szeret, talán nem is dolgozott még egy jóízűt életében. Beadja a kérelmet, majd néhány hét múlva megkapja a segélyt. Hogy mit vesz a pénzből? Gondolom nem kiscipőt, és kis kabátot. Hanem drága cigarettát, finom falatokat, de csak amíg a segély tart. Utána sírás van, hogy nincs pénz, gyerek sok van, nincs mit enniük. És azzal beleszív a cigarettájába. Ezeknek a gyerekeknek milyen életük lehet? Sírni volna kedvem ilyenkor. Ezt nem tudom elfogadni, pedig muszáj. Muszáj, mert nem tudok rajta változtatni.

- - -

Hol vagy már? Sehol sem talállak. Oly' régóta várlak. Felkészültem, hogy szeresselek, hogy törődjek veled. Már csak te hiányzol. Nem igaz, hogy csak füttyentenem kell, hogy rám találjon a Szerelem. Valami hibádzik. Csak nem tudom, hogy mi?!


1 komment

Címkék: szex szerelem barátság gondolatok vágy szeretet gondolatébresztő érzések kapcsolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://escudo.blog.hu/api/trackback/id/tr79480986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hp 2008.05.21. 22:52:28

hello
mi hibádzik? a véletlen egybeesés. vagy véletlen egybeesések véletlen egybeesése...
az önbizalomhiánnyal kapcsolatban megegyezik a véleményünk, én is tudom, hogy miért.
valóban az a legrosszabb, amikor az ember saját magának nem tud megfelelni. rossz.
ez az írás nem egy szépirodalmi mű. azért jó, mert általános érvényű dolgokról szól, amikről érdemes néha elgondolkodni, átérezni. engem elgondolkodtatott. köszönet érte.
belőlem kezd kiveszni teljesen ez a fajta szellemiség. a daráló hatása. nem tudok jobb kifejezést találni, minthogy az ember teljesen sík lesz lelkileg. szó szerint nincs értelme, de szerintem benne van a lényeg. én már ott tartok, hogy kell egy ilyen lökés, hogy átkerüljek a "másik" állapotba. egyébkent nem megy. és ez nem jó...
hp
süti beállítások módosítása