escudo

Oly' rövid az élet, ne hagyjuk hogy elfusson mellettünk! Ha csak velem osztanád meg, és mert kíváncsi vagyok a véleményedre: escudo@velvet.hu Ajánlott böngésző: Internet Explorer (7)

Ti mondtátok

  • gyöngyvirág: :D már nagyon vártam, hogy újra írj köszönöm :D olyan jó olvasni, te írásra termetté... (2010.03.20. 16:28) Kis izé a fülben
  • egyfiúaházból: Miután leült, egymásra néztünk. Oda hajoltam hozzá és a fülébe súgtam, hogy.... (2010.01.19. 20:15) Folytatósdi
  • escudo: @fridi: Kicsit kínosan éreztem magam, de szépen, jólnevelten kezdtem válaszolgatni a feltett kérdésekr... (2010.01.19. 11:14) Folytatósdi

Ezt tudom nyújtani

barátság (9) dalszöveg (12) érzések (65) gondolatébresztő (73) gondolatok (75) gyermek (1) idézet (7) kapcsolatok (54) könyv (3) kowalsky (2) munka (2) (1) önismeret (2) politika (1) szerelem (41) szeretet (32) szex (21) (2) vágy (42) vers (2) zene (9)

Mai névnap

"Idézlek idézettel idézet"

Linkek

IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ma végre jól vagyok és pont

2008.08.01. 16:27 escudo

"Jól vagyok, igen jól vagyok, csak ez számít..." Kellemes nap ez a mai, csak szédítő meleg van. Kerékpárral, vagy gyalog még valahogy elviselhető, de autóban, vagy buszon, vonaton, őrjítő ez a nyári nap. Reggel egy pillanat alatt kiugrottam az ágyból, és hagytam, hogy az erkélyen való ébredést elősegítő kávézésom közepette a reggeli, friss, hűvös szellő átjárja testem, és elmém. A reggel is tud szép lenni, ilyenkor, amikor még nincs nagyon meleg, és még bármi megtörténhet aznap. Elindultam hát kötelességemet teljesítve munkahelyemre, ahová néhány hete már majdnemhogy örömmel járok. Nyugalom van, és lehet dolgozni. Erre is jók a nyári szabadságolások. Bárcsak soha nem lenne már egyben a gyomrom, és nem lenne csomó a torkomon, amikor el kell indulni reggel. Érdekes, az elmúlt bő másfél évben, mióta itt dolgozom, még sosem éreztem ezt a nyugalmat.

"Ma végre jól vagyok, és pont. Nem érint meg, hogy másmit mond. Semmit nem bánok meg, míg a jókedv tart. Tudom, hogy lesz egy pár órám, amikor senki nem szól rám, és csak békésen fekszem a fűben majd."

Szólj hozzá!

Címkék: munka gondolatok gondolatébresztő érzések

A bejegyzés trackback címe:

https://escudo.blog.hu/api/trackback/id/tr72596233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása