escudo

Oly' rövid az élet, ne hagyjuk hogy elfusson mellettünk! Ha csak velem osztanád meg, és mert kíváncsi vagyok a véleményedre: escudo@velvet.hu Ajánlott böngésző: Internet Explorer (7)

Ti mondtátok

  • gyöngyvirág: :D már nagyon vártam, hogy újra írj köszönöm :D olyan jó olvasni, te írásra termetté... (2010.03.20. 16:28) Kis izé a fülben
  • egyfiúaházból: Miután leült, egymásra néztünk. Oda hajoltam hozzá és a fülébe súgtam, hogy.... (2010.01.19. 20:15) Folytatósdi
  • escudo: @fridi: Kicsit kínosan éreztem magam, de szépen, jólnevelten kezdtem válaszolgatni a feltett kérdésekr... (2010.01.19. 11:14) Folytatósdi

Ezt tudom nyújtani

barátság (9) dalszöveg (12) érzések (65) gondolatébresztő (73) gondolatok (75) gyermek (1) idézet (7) kapcsolatok (54) könyv (3) kowalsky (2) munka (2) (1) önismeret (2) politika (1) szerelem (41) szeretet (32) szex (21) (2) vágy (42) vers (2) zene (9)

Mai névnap

"Idézlek idézettel idézet"

Linkek

IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nálad meddig tart?

2007.12.10. 22:00 escudo

"Jó, hogy nálad a névjegyem,
De nem hívtál a héten.
Így lett téboly az életem,
S a mobil a mindenem.

Hozzám nőtt csendben,
Ami érthető,
Hisz egy percre sem hagyom el.

De nem számít ez sem,
Csak a térerő,
Az mindig jó legyen.

Hívj fel! Csak annyit kérek,
S mondd el, mit úgyis érzek én,
S hogy 8-ra jössz elém.

Hívj fel! Én most is várom,
S mondd el, hogy újból láthatom
A vágyat az arcodon.

Mindig kinn van az asztalon,
Hogy minden percben lássam,
A némítót - ha jól tudom,
Még nem is használtam.

Emlékszem rá, kérted,
Hogy újra láthass majd.
Mégis, ez nálad meddig tart?
Vágy volt, ezt tényleg éreztem,
S kétlem, hogy félreértettem." (Szabó Ágnes)

3 komment

Címkék: zene dalszöveg

A bejegyzés trackback címe:

https://escudo.blog.hu/api/trackback/id/tr41259725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hp 2007.12.12. 22:29:45

hello!
veletlenul betalaltam az egyik oktoberi bejegyzesedbe, ahol az Andrassal talakoztal. kivancsi voltam, hogy happy end lett e a vege, ezert beleolvastam az utobbi ido irasaiba. hat, nem egyszeru... minden esetre ugy latom, hogy nincs meg a szerencses vegkifejlet. kar.
persze alkottam velemenyt, de azt "bagoly mondja verebnek, hogy nagyfeju" alapon most nem fejtem ki bovebben.
ne add magad konnyen, mert ezzel sokan visszaelnek, es ugyan vannak lokalis csucsok, de eredendoen csak tovabb zuhansz a vegtelen melysegbe. akinek tenyleg fontos vagy, az kuzdeni fog erted, akar honapokon, eveken keresztul is.
ha esetleg alapjaiban rosszul latom a helyzetet, akkor elnezest kerek. :)
szoval sok sikert.
udv,
hp

escudo · http://escudo.blog.hu 2007.12.13. 13:12:11

András és köztem végülis nem lett semmi, mert beLépegetett valaki más az életembe, akibe beleszerettem. A Sors fintora, hogy András talán jobban értékelt volna, mint Zoltán. Mostmár soha nem tudjuk meg, mi lett volna ha... másként döntök.
Azért én szeretném, ha leírnád, hogy a bagolynak nagyobb a feje, mint a verébnek. :D Várom!

hp 2007.12.18. 18:22:21

igerem, hogy valamikor leirom. akkor olyan allapotban voltam, hogy jol le tudtam volna irni, amit ezzel lapcsolatban gondolok/erzek. most nem. majd valamikor visszanezek, es talan ujbol megszall az ihlet.
udv,
hp
süti beállítások módosítása