escudo

Oly' rövid az élet, ne hagyjuk hogy elfusson mellettünk! Ha csak velem osztanád meg, és mert kíváncsi vagyok a véleményedre: escudo@velvet.hu Ajánlott böngésző: Internet Explorer (7)

Ti mondtátok

  • gyöngyvirág: :D már nagyon vártam, hogy újra írj köszönöm :D olyan jó olvasni, te írásra termetté... (2010.03.20. 16:28) Kis izé a fülben
  • egyfiúaházból: Miután leült, egymásra néztünk. Oda hajoltam hozzá és a fülébe súgtam, hogy.... (2010.01.19. 20:15) Folytatósdi
  • escudo: @fridi: Kicsit kínosan éreztem magam, de szépen, jólnevelten kezdtem válaszolgatni a feltett kérdésekr... (2010.01.19. 11:14) Folytatósdi

Ezt tudom nyújtani

barátság (9) dalszöveg (12) érzések (65) gondolatébresztő (73) gondolatok (75) gyermek (1) idézet (7) kapcsolatok (54) könyv (3) kowalsky (2) munka (2) (1) önismeret (2) politika (1) szerelem (41) szeretet (32) szex (21) (2) vágy (42) vers (2) zene (9)

Mai névnap

"Idézlek idézettel idézet"

Linkek

IndaFotó képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hát legyen

2008.11.29. 18:00 escudo

Okozott már nektek fájdalmat a szeretet? Okozott már nektek fájdalmat, hogy valaki nem úgy szeretett, ahogyan kellett volna, hogy szeressen? A családunkat nem mi választjuk meg, kapjuk, vagyis ők kapnak minket, és olyan természetesnek, bőkezűnek kellene lennie a szeretetnek. Nehéz téma ez, már régóta akartam írni róla, csak ez nagyon benső, és nehéz írni, beszélni róla, vagyis leginkább kiadni nehéz. Kiadni évek fájdalmát, azt a fájdalmat, hogy valaki nem szeret, akinek legalább annyi "kötelessége" lenne feléd, hogy szeressen, és végső elkeseredésedben te is azt érzed, hogy nem szereted. Pedig ez nem így van, egyik oldalról sem, csak az elkeseredettség mondatja veled. Korántsem vagyok azonban már annyira elkeseredve rajta, csak csalódott vagyok, mondhatni megszoktam már ezt a helyzetet. Nem biztos, hogy ő ezt akarta, de így érzem, és mindenesetre ha jó neki így, hát legyen.

1 komment

Címkék: gondolatok szeretet gondolatébresztő érzések kapcsolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://escudo.blog.hu/api/trackback/id/tr28795003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fridi 2009.11.08. 17:56:51

Tartós ez az érzés,vagy csak fellángolásszerű?
süti beállítások módosítása