Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

escudo

Oly' rövid az élet, ne hagyjuk hogy elfusson mellettünk! Ha csak velem osztanád meg, és mert kíváncsi vagyok a véleményedre: escudo@velvet.hu Ajánlott böngésző: Internet Explorer (7)

Ti mondtátok

  • gyöngyvirág: :D már nagyon vártam, hogy újra írj köszönöm :D olyan jó olvasni, te írásra termetté... (2010.03.20. 16:28) Kis izé a fülben
  • egyfiúaházból: Miután leült, egymásra néztünk. Oda hajoltam hozzá és a fülébe súgtam, hogy.... (2010.01.19. 20:15) Folytatósdi
  • escudo: @fridi: Kicsit kínosan éreztem magam, de szépen, jólnevelten kezdtem válaszolgatni a feltett kérdésekr... (2010.01.19. 11:14) Folytatósdi

Ezt tudom nyújtani

barátság (9) dalszöveg (12) érzések (65) gondolatébresztő (73) gondolatok (75) gyermek (1) idézet (7) kapcsolatok (54) könyv (3) kowalsky (2) munka (2) (1) önismeret (2) politika (1) szerelem (41) szeretet (32) szex (21) (2) vágy (42) vers (2) zene (9)

Mai névnap

"Idézlek idézettel idézet"

Linkek

IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Te vagy minden álmom

2008.06.08. 14:01 escudo

"Nem aranyból, nem földből, nem pénzből, nem kőből, valahol a szívemben majd új templom épül."


Hát akkor mesélek... Nem is tudom hogyan, de eszembe jutott, hogy közzé teszem néhány, vagy lehet az összes versemet a múltból. Az biztos, hogy nagyon érdekes visszaolvasni, és ijesztő átérezni, hogy akkor, Ott, a múltban mit éreztem.


Te vagy minden álmom


Escudo - 2004. 02. 29. (vas. du.)

 

"Talán valóra válik majd minden álmom,
melyekért könnyem hullt, talán majd nem bánom.
Talán valóra válnak a képek, melyeket
szívem elmém elé vetít,
mozgó és színes képek lesznek, s ez lesz az,
ami végleg megnyugtat, s elcsitít.

Megbántottak már ezerszer.
De nem fájt még soha ennyire,
mint most fáj.
Nem szenvedtem még ennyire szívemért,
szívem csökönyös érzelmeiért.

Ott voltál megint, megint a közelemben,
minden egyes szavaddal, minden egyes tetteddel,
valóra válthattad volna álmom.
Éreztem, valami megmozdult benned,
valami a szemedben, ami újból lángra gyújtott.
Félek, hogy csak a szeretet...

Már nem tudtam megállni,
de féltem kimondani,
hogy minden csak tőled szép!

Pár óra volt csak a miénk,
de elrontottuk, végleg?!
Kettesben voltunk, s egymáséi
lehettünk volna, végre?!
Vagy most talán kezdetét
vette valami, végre?!
Miért nem maradhatnánk
úgy, végleg?!

Éreztem tested apró sejtjei, hogyan
vándorolnak be minden zugot.
Békesség áradt belőled és szenvedély.
Végre éreztem ölelő karod,
tested meleg harmatát.
De érezni akartam egész tested,
tested minden rejtett porcikáját,
minden egyes mozzanatát.

Már nem tudtam megállni,
de féltem kimondani,
hogy minden csak veled szép!

Éreztem, hogy nagyon szeretlek,
s percről-percre egyre jobban.
Csak érezni akartalak,
hogy elhiggyem, a szerelem laktat.

Így vagy úgy, de be kellett
látnom: éhezem!
Nélküled fázom, ölelj át gyengéden.
Ajkam kiszáradt, csókolj meg kedvesem.
Szomjas vagyok, itass meg kedvesem.

Már nem tudtam megállni,
de féltem kimondani,
hogy minden csak veled,
és Tőled szép!"

1 komment

Címkék: vers szex szerelem gondolatok vágy szeretet gondolatébresztő érzések kapcsolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://escudo.blog.hu/api/trackback/id/tr45509622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyöngyvirág 2008.06.08. 19:33:30

Drágám! Ez a vers.........egyszerűen iszonyat jó........:-( teljesen a hatása alá kerültem.........
süti beállítások módosítása