Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

escudo

Oly' rövid az élet, ne hagyjuk hogy elfusson mellettünk! Ha csak velem osztanád meg, és mert kíváncsi vagyok a véleményedre: escudo@velvet.hu Ajánlott böngésző: Internet Explorer (7)

Ti mondtátok

  • gyöngyvirág: :D már nagyon vártam, hogy újra írj köszönöm :D olyan jó olvasni, te írásra termetté... (2010.03.20. 16:28) Kis izé a fülben
  • egyfiúaházból: Miután leült, egymásra néztünk. Oda hajoltam hozzá és a fülébe súgtam, hogy.... (2010.01.19. 20:15) Folytatósdi
  • escudo: @fridi: Kicsit kínosan éreztem magam, de szépen, jólnevelten kezdtem válaszolgatni a feltett kérdésekr... (2010.01.19. 11:14) Folytatósdi

Ezt tudom nyújtani

barátság (9) dalszöveg (12) érzések (65) gondolatébresztő (73) gondolatok (75) gyermek (1) idézet (7) kapcsolatok (54) könyv (3) kowalsky (2) munka (2) (1) önismeret (2) politika (1) szerelem (41) szeretet (32) szex (21) (2) vágy (42) vers (2) zene (9)

Mai névnap

"Idézlek idézettel idézet"

Linkek

IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szerelem egy (egér)kattintásra - Szerelem és a hardverem

2009.11.21. 16:12 escudo

Hogy lesz szerelem egy (egér)kattintásból, egy mozdulatból, egy „fejösszekoccanásból”, egy e-mail-ből, sok e-mailből, egy tekintetből, tanulásból, munkából, közös munkára ítéltségből? Nagyon egyszerűen, ha abból indulunk ki, hogy semmi sem véletlen. Egy idő után arra lesz figyelmes hősnőnk, hogy semmit sem ért abból, amit lelkesen magyaráz neki egyre közeledő gazdája a rendszernek, csak jó hogy ott van, és akarja hogy közelebb legyen, hogy a világháló ne legyen többé találkozásuk színhelye, már nem csak a honlap-szerkesztésre kíváncsi, sőt arra már nem is tud koncentrálni, szemek érdeklik, tekintetek, és az, amit a tekintek rejtenek. Vajon olyan ő, mint amilyennek kedvelem (szeretem), vajon olyan ember, olyan figyelmes a magánéletben, mint most velem – a munkában – teszi fel magának a kérdést. Vajon az őrült vonzalom csak az egymásra ítéltségből alakult ki, vagy ennek így kellett lennie? Szavak, félszavak, árulkodó mondatok, árulják el az érzelmeket, most mit tegyen hősnőnk. Nem figyelt eddig a saját érzéseire, a saját vonzódására, csak a másikét érezte. Nem mert eddig belegondolni, nem mert beleérezni, nem mert rákattanni, képtelenség – biztos vírusfertőzött lettem én is, gondolja magában. Vírusirtás, sztornó, szó sem lehet róla, de mi ez. Ééés miért, és miért pont velem? Ez nem velem történik. Kétségek, vonzalom, őrültség, vágy. Egy tekintet, finom elegancia, és vége. Vége a kétségeknek. De a java még csak most következik. Már nem szabadkozik, nem tiltakozik, elragadta a vágy, az őrültség, a kaland, s ki tudja mit érez még. Csak azt tudja, hogy kell neki ez a pasi, kell ez a tekintet, kell ez a törődés, kell ez a mosoly, kell ez a test, kell ez az őrült lángolás, kell hogy benne legyen, kell hogy magáévá tegye egészen, kell ez az ember, mert már dugába dőlt a „biztonsági” terve. 

4 komment

Címkék: szex szerelem gondolatok vágy szeretet gondolatébresztő érzések

A bejegyzés trackback címe:

https://escudo.blog.hu/api/trackback/id/tr21541946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fridi 2009.11.23. 16:21:10

Hajrá!
Hősnőnk legyen bátor,akár kezdeményező is,vegye le páncélját!Sok boldogságot!

escudo · http://escudo.blog.hu 2009.11.24. 12:34:49

Jófan, majd megizenem a hősnőnek! Egyébként ez már egy régi történet. (Jah, és nem én vagyok a hősnő...)
:)
Ettől függetlenül köszi és ari vagy!

gyöngyvirág 2009.11.26. 07:52:33

:D
"kell hogy magáévá tegye egészen,"

escudo · http://escudo.blog.hu 2009.11.30. 11:01:06

@gyöngyvirág: Jajj te szexista! :D
Ki mondta, hogy arra gondoltam? :)
süti beállítások módosítása